صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

گروه فرهنگی – رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: قرارگاه رسانه‌ای این استان با نگاه نخبگانی به‎دنبال پیگیری مطالبه‌گری اهداف انقلاب و خدمت به اهداف جمهوری اسلامی است.

عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی متشکل از مدیران و سردبیران رسانه‌های این استان سال ۹۷ آغاز به‌کار کرد و با هدف تقویت و هم‌افزایی رسانه‎ها و در راستای تشکیل جبهه رسانه‎ای تراز انقلاب فعالیت خود را ادامه داد و تاکنون جلسات آن با حضور مسئولان رسانه‌های مختلف استان پیگیری شده است.
وی با تأکید بر نقش اثرگذار رسانه‌ها در بستر جامعه افزود: قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی فارغ از جناح بندی‌های سیاسی اعم از چپ، راست و مستقل به تصمیم‌گیری ‌در راستای اهداف متعالی انقلاب می‌پردازد و در جهت خدمت به اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم برمی‌دارد.

ارتباط بیشتر و مؤثرتر مردم و مسئولان را دنبال می‌کنیم
محمدیان ادامه داد: هدف از تشکیل این قرارگاه هم‌افزایی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آن‌ها برای ارتباط هرچه بیشتر و مؤثرتر مردم با مسئولان است.
وی بیان کرد: در زمان تشکیل این قرارگاه که برای اولین بار در سطح کشور صورت می‌پذیرد،  یک سند راهبردی که در واقع عهدنامه فعالیت این قرارگاه است، با موافقت مسئولان رسانه خراسان رضوی به تصویب رسیده است و مدیران رسانه‌ها متعهد به انجام اهداف این سند در ساختار قرارگاه هستند.
محمدیان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای اقداماتی توسط این قرارگاه در سطح استان انجام شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سفر کاروان رسانه انقلاب با حضور فعالان رسانه‌ای استان به شهرستان‌های مختلف اشاره کرد که انجام چنین اقداماتی در راستای مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی رسانه‌ها می تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: در جلسه اخیری که با حضور مدیران رسانه‌های خراسان رضوی و به میزبانی جهاددانشگاهی برگزار شد، از رئیس سازمان  صنعت، معدن و تجارت و معاونان ایشان دعوت شد تا در جلسه سه ساعته پاسخگوی سؤالات مدیران رسانه باشند، البته آسیب‌شناسی‌های حوزه صنعت، راهکارهای کمک به تولید و ثبات بازار و البته تدوین ساز و کارهای حمایتی به منظور رونق تولید در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمدیان اظهار کرد: در برنامه‌های بعدی که در تقویم قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی وجود دارد، مدیران و مسئولان اجرایی در استان به تناوب به این قرارگاه دعوت خواهند شد و در نشست‌های مختلف از سوی مدیران رسانه مورد مطالبه‌گری قرار خواهند گرفت و به این ترتیب جلسات هم‌اندیشی مدیران رسانه و مسئولان ادامه خواهد داشت.

پیگیری مطالبات مردمی تا حصول نتیجه
وی با بیان اینکه در مطالبه‌گری در این قرارگاه با نگاه نخبگانی مدنظر است، افزود: در قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی رسانه‌های مختلفی از تمام جریان‌های سیاسی حضور دارند و این رسانه‌ها نقش سنگین خود در یاری مردم تا حصول نتیجه مطالبه‌گری را پیگیری می‌کنند.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: ما به عنوان بسیج رسانه نیز پیگیر اهداف انقلاب از طریق رسانه‌ها هستیم و مسئولیت دبیرخانه قرارگاه رسانه‌ای استان را برعهده داریم و همواره به رفع مسائل و مشکلات صنفی فعالان رسانه‌ای می‌پردازیم.
محمدیان با اشاره به تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون اقداماتی همچون اعطای هدایای ازدواج و فرزندآوری برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی با پیگیری مسابقات برای اصحاب رسانه در این قرارگاه تصمیم‌گیری و به انجام رسیده است.

انتهای پیام