صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۷۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو مؤسسه امیر بیان اصفهان یکی از وظایف مهم مبلغان و روحانیان را مبارزه با تفکر لیبرال و نشر تفکر انقلابی دانست و اظهار کرد: مشکلات با مدیریت انقلابی به راحتی حل می‌شود اما متأسفانه این نوع تفکر در جامعه ما کم است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رئیسی، مدرس حوزه و دانشگاه و عضو موسسه امیر بیان اصفهان، صبح امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در دوره آموزشی عملیات مشترک رمضان 1440 با محوریت تبیین بیانیه گام دوم رهبر انقلاب که با حضور روحانیون و ائمه جمعه و جماعات استان در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه علی‌رغم همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه صادر کرده و سند چشم‌انداز 50 ساله تدوین می‌کنند، گفت: این اسناد مبانی و آرمان‌های پیشرفت و افق مطلوب کشور در سال‌های آینده را ترسیم کرده است.
وی با بیان اینکه بیانیه گام نشان می‌دهد که رهبر انقلاب همه مسائل و مشکلات را از بالا می‌نگرند و به جزئیات بسنده نمی‌کنند، افزود: تنها با جامع‌نگری و عمیق‌نگری می‌توان به درستی ریشه مسائل را درک کرد و به فهم درستی از حل آنان رسید.
عضو مؤسسه امیر بیان اصفهان مشکلات مردم و قدرت ایران را دو واقعیت خواند که باید به خوبی در جامعه تبیین شود و اظهار کرد: مبارزه با طاغوت که روش انبیا و اولیای الهی بوده است علت دشمنی کشورهای سلطه‌طلب با ایران است.
مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به وجود دو مدیریت انقلابی و لیبرال در جامعه، تصریح کرد: مدیریت انقلابی حل مشکلات را آسان می‌داند و در این راه تلاش می‌کند اما مدیریت لیبرال با خودکفایی مقابله کرده و به دنبال وابستگی است.
‌رئیسی یکی از وظائف مهم مبلغان و روحانیان را مبارزه با تفکر لیبرال و نشر تفکر انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات با مدیریت انقلابی به راحتی حل می‌شوند اما متأسفانه این نوع تفکر در جامعه ما کم است.
عضو مؤسسه امیر بیان اصفهان اراده را مهم‌ترین عامل موفقیت انسان‌های موفق جامعه برشمرد و اظهار کرد: موفقیت یک ملت نیز بر اراده مردم استوار است و با اراده قوی می‌توان هر مشکلی را برطرف کرد.
انتهای پیام