صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۰۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

گروه فرهنگی ــ معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از رونق فعالیت نگارخانه‌های اصفهان در اردیبهشت ماه سال ٩٨ خبر داد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدعلی جعفری با اشاره به عملکرد نگارخانه‌های استان اصفهان در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: نگارخانه صفر و یک از ١٣ اردیبهشت تا ٢٣ خرداد مجموعه آثار پیمان هوشمندزاده را در معرض نمایش گذاشته و نگارخانه نقش قلم نیز اجرای نمایشگاه گروهی نقاشی با تکنیک‌های آبرنگ، اکرولیک، پاستل، رنگ روغن و مداد رنگی را از ١٣ تا ١٧ اردیبهشت ماه برنامه ریزی کرده است.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نگارخانه اکنون نمایشگاه گروهی خیالباف را از ١٣ تا ٢٥ اردیبهشت در دست اجرا دارد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه پوستر همراه با کارگاه آموزشی از ١٣ تا ٢٥ اردیبهشت در نگارخانه صفوی برگزار می‌شود و نگارخانه نگرش نیز اجرای نمایشگاه تصویرسازی‌های مجله را در همین تاریخ پیگیر است.
وی با اشاره به نمایشگاهی که از ١٣ تا ١٨ اردیبهشت در نگارخانه دیدار اجرا می‌شود، اظهار کرد: از ١٣ تا ٢٥ اردیبهشت نیز در نگارخانه اکنون نمایشگاه پوستر ٨٠ بانوی گرافیست برپا شده همچنین در نگارخانه مجتمع فرشچیان از ١٣ تا ١٩ اردیبهشت نمایشگاه نقاشی و در نگارخانه گذار نیز نمایشگاه نقاشی از ٦ تا ٢٣ اردیبهشت برپا است.
جعفری با ابراز خرسندی از رونق فعالیت نگارخانه‌های اصفهان در اردیبهشت ماه سال ٩٨، به نگارخانه شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی سعید بوجار از اول تا ١٥ اردیبهشت ماه در این نگارخانه برپا شده بود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی نوای ملکوت از ١٤ تا ٢٦ اردیبهشت در نگار خانه کوثر گفت: نمایشگاه عکس و نقاشی در نگارخانه ماندانا از ١٥ تا ١٩ اردیبهشت، نمایشگاه نقاشی در نگارخانه خورشید از ٢٠ تا ٢٥ اردیبهشت، نمایشگاه گروهی باتیک در نگارخانه سایان از ٢٠ تا ٣١ اردیبهشت، نمایشگاه خوشنویسی از ٢٠ تا ٢٤ اردیبهشت در نگار خانه نقش قلم و نمایشگاهی از ٢٠ اردیبهشت تا ٣١ خرداد نیز در نگارخانه امروز نیز برپا است.
انتهای پیام