صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۰۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بروجرد با بیان این‌که تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داد که آن‌ها دشمن اصلی ما هستند و هیچ‌گاه به تعهدات خود عمل نخواهند کرد، ادامه داد: اقدام مسئولان در قبال برجام ستودنی است.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت، اظهار کرد: با توجه به بدعهدی‌های طرف غربی در قبال برجام، مسئولین تصمیماتی گرفتند که مردم از این اقدام مسئولان در راستای بدعهدی اروپا و آمریکا حمایت کردند.
وی با بیان این‌که تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داد که آن‌ها دشمن اصلی ما هستند و هیچ‌گاه به تعهدات خود عمل نخواهند کرد، ادامه داد: اقدام مسئولان در قبال برجام ستودنی است و تصمیم گرفته شده که از این پس اورانیم غنی شده و آب سنگین را ذخیره کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به وضعیت گرانی اجناس در بازار، تصریح کرد: مسئولان با ارائه راهکار باید برای مهار گرانی اقدام کنند و با توجه به این‌که رهبر معظم انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
وی بیان کرد: برای رونق تولید باید از واردات بی‌رویه کالاهایی که ضرورت ندارد جلوگیری شود و به‌صورت جدی و عملی از تولیدکنندگان داخلی حمایت گردد.
حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: باید مدیران نالایق و بی‌کفایت کنار بروند و به جای آن‌ها مدیرانی با روحیه جهادی و دلسوز روی کار بیایند تا بتوانند با ارائه راهکار در راستای رفع مشکلات اقداماتی انجام دهند.
وی گفت: متاسفانه برخی از کسبه بی‌انصافی می‌کنند و در گرانی‌های بازار نقش دارند و از سوی دیگر به‌محض گران شدن یک کالا در بازار، مردم اقدام به خریدهای بی‌اندازه و احتکار کردن آن‌ها در منزل می‌کنند.

بی‌معنا بودن مفهوم خانواده در غرب
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به روز خانواده، افزود: خانواده در غرب سقوط کرده و چیزی به نام خانواده وجود ندارد و غربی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند با توطئه‌هایی تقدس را از خانواده‌های ایرانی بگیرند و جوانان باید مراقب این توطئه‌های آن‌ها باشند.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: میرزای شیرازی با لغو امتیاز تنباکو، کمر انگلیس را شکست و از همان زمان انگلیس به قدرت مرجعیت در این کشور پی برد و در همین راستا توطئه‌هایی انجام دادند که با شکست همراه شدند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های سوخت در بروجرد، گفت: تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی در بروجرد سبب نارضایتی و ناراحتی مردم شده و متولیان و مسئولان ضروری است تا برای رفع این مشکل اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان، افزود: نیروی انتظامی باید با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری برخورد کند چراکه روزه‌خواری جرم است و باید مجرم مجازات شود.

انتهای پیام