صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان، با اشاره به این‌که نحوه اجرا و تقسیم وظایف با توجه به تفاهم‌نامه بسته شده مشخص شده است، اظهار کرد: برای برگزاری این محافل از ظرفیت‌های شهرستانی استفاده می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، دوشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه، در نشست هماهنگی محافل جامع انس با قرآن کریم ویژه «جشن رمضان» لرستان، با اشاره به این‌که دومین‌بار است که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان لرستان، جهت برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح استان به اتفاق و اجماع رسیده‌اند، گفت: این اتحاد را به فال نیک گرفته و از آن جهت برگزاری هرچه بهتر محافل انس با قرآن‌کریم در ماه مبارک رمضان، بهره می‌بریم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که مساجد را به پایگاه‌های قرآنی تبدیل کنید؛ لذا ما هم‌فکری کردیم و با نظر دوستان به این نتیجه رسیدیم که در ماه مبارک رمضان یک برنامه مشترک برگزار کنیم که آن برگزاری محافل بود که بنا شد با اولویت پایگاه‌های الگوی شهرستانی در هر دهه یک محفل جامع انس با قرآن‌کریم در هر شهرستان برگزار شود.
مهدوی با اشاره به این‌که نحوه اجرا و تقسیم وظایف با توجه به تفاهم‌نامه بسته شده مشخص شده است، عنوان کرد: برای برگزاری این محافل از ظرفیت‌های شهرستانی استفاده می‌شود.
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: امید است بتوانیم با تأکید بر هم‌افزایی که به وجود آماده محافل جامع و باشکوهی در شأن قرآن کریم در سطح پایگاه‌های الگوی استان برگزار کنیم.

انتهای پیام