وی افزود: در دورهای هستیم که باید آرایش جنگی بگیریم و به زیست بوم تبلیغات فرهنگی جامعه اهتمام ویژه بورزیم تا اسلام ناب محمدی را آن گونه که به جان و دل مردم بنشیند عرضه کنیم و انشالله سرمنشا تحقق یک اراده جمعی نیرومند برای مبارز تمدنی نیز باشد؛ در این دوره وظیفه سنگینی روی دوش سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و لذا چشمان زیادی معطوف این سازمان است تا در نقطه عطف تحولات فرهنگی کشور شاهد اتفاقات بزرگ باشند.
حجتالاسلام قمی اظهار کرد: پژوهش اساسا امری است که در طول زمان برکات و ثمرات آن هویدا میشود و زمان زیادی برای از دست دادن نداریم و انشاالله ریاست جدید پژوهشکده باقرالعلوم در مدت زمان کوتاه با همگرایی با سایر مجموعههای فرهنگی ـ پژوهشی انقلابی به نتایج خوبی دست پیدا کنند و سازمان تبلیغات نیز این نتایج را حس کند.
رئیس سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه ایجاد جریان فکری و فرهنگی و ثمرات آن بر دوش تک تک عناصر فرهنگی کشور است، ادامه داد: اینکه پژوهش در اینجا باید ناظر به تبلیغ باشد حرف کهنهای است و مهمتر این است که وظایف خاصتر پژوهشکده باقرالعلوم را باید بررسی کنیم تا ثمرات خاص آن را شاهد باشیم.
وی گفت: همه همت مدیریتی سازمان تبلیغات اسلامی و پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم را عزم کردیم که متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب قدم برداریم تا ریشهها و سرمنشاهای تولیدی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در پژوهشکده باقرالعلوم رقم بخورد تصریح کرد: امیدواریم دستگاه تبلیغی و حوزویان و جریان نیرومند انقلابی در حوزه تقویت شود و گام بلندی در مسیر افق تمدنی برداریم.
انتهای پیام