صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۲۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مشاور استاندار در امور روحانیان و نماز و رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: خواندن قرآن به‌تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری‌های مردم همان قرآن عملی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقریش موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، درخصوص عمل به قرآن اظهار کرد: خواندن قرآن به‌تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری‌های مردم همان قرآن عملی است.
‌موسوی افزود: بدبخت کسی است که از رحمت ماه مبارک رمضان محروم شود؛ همه ما به میهمانی و ضیافت خداوند دعوت شده‌ایم‌ و باید از دقایق این ماه بهره ببریم.
وی گفت: در این ماه، به خودمان بپردازیم و اعمال خود را بررسی کنیم و از دعاهای این ماه غافل نشویم که نام‌های مقدس خداوند را یاد کرده و از خداوند برای نجات از گناهان استمداد بجوییم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین  اظهار کرد: شب قدر، دارای عظمت است و مناسب است که با اعمال توصیه شده، این شب را درک کنیم.
‌موسوی بیان کرد: اسلام اساسنامه‌ای به‌نام قرآن دارد و ما متعهد به اجرای آن هستیم. قرآن ما را به وحدت دعوت می‌کند و ندای مقام معظم رهبری نیز همین دعوت به وحدت است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری هم در رفتار و هم در گفتار به وحدت نیاز داریم و با تمسک به آیات قرآن، با وحدت و رفع نیازمندی‌های مردم، این وحدت را افزایش دهیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: خواندن قرآن به‌تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری‌های مردم همان قرآن عملی است.
‌موسوی در پایان گفت: ما خدمت‌گزاران نظام هستیم و در قیامت همه ما پاسخگوی مسئولیت خود خواهیم بود؛ از نظام با عمل حمایت کرده و فقرزدایی کنیم.

انتهای پیام