صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۲۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین از اجرای طرح تعویض کاغذ باطله با کتاب در سطح این شهرستان خبر داد.

سعید دست‌افشان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از اجرای طرح تعویض کاغذ باطله با کتاب در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سمن طبیعت یاوران شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش مطالعه در افزایش فرهنگ شهروندی اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سمن طبیعت یاوران شهرستان با هدف ترویج فرهنگ تفکیک پسماند خشک، اقدام به اجرای طرح معاوضه کتاب با کاغذ باطله کرده است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین در ادامه افزود: این طرح علاوه بر کمک به نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان می‌تواند در ارتقای فرهنگ زیست محیطی و ترویج فرهنگ بازیافت و یادآوری اینکه کاغذ زباله نیست، مؤثر واقع شود.

دست‌افشان با اشاره به اینکه محل‌های تعیین شده برای تعویض کتاب با کاغذ باطله همه روزه از ساعت ٨ صبح الی ١٤ پذیرای علاقه‌مندان است، تصریح کرد: در این طرح شهروندان سرعینی می‌توانند هر چیزی که از جنس کاغذ و مقوا باشد را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان تحویل داده و در قبال آن کتاب دریافت کنند.

انتهای پیام