صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۲۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

گروه اجتماعی ــ مدیر درمانگاه موقوفه‌ای یهاء‌الملک همدان با بیان اینکه در راستای گسترش هرچه بیشتر این درمانگاه بخش تخصصی کودکان نیز به این مجموعه اضافه شد، گفت: پزشک متخصص کودکان هفته‌ای یک بار در درمانگاه حضور یافته و به کودکان ۳۲ روستا موقوفه‌ای خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

خسرو محمدی، مدیر درمانگاه موقوفه‌ای بهاء‌الملک همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای گسترش هرچه بیشتر این درمانگاه و خدمات آن، بخش تخصصی کودکان نیز به این مجموعه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پزشک متخصص کودکان هفته‌ای یک بار در درمانگاه حضور یافته و به کودکان 32 روستا موقوفه‌ای خدمات رایگان ارائه خواهد داد، افزود: از روز پنج‌شنبه، 1 خرداد‌ماه بخش کودکان درمانگاه به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.
محمدی ادامه داد: از اواخر هفته جاری، کودکان بیمار از روستا‌های هدف، توسط خودرو این مجموعه به‌صورت رایگان از محل زندگی به این درمانگاه آورده شده و از خدمات دارو و درمان رایگان این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.
مدیر درمانگاه بهاء‌الملک همدان با بیان اینکه 55 بیمار صعب‌العلاج در این درمانگاه دارای پرونده پزشکی هستند، گفت: یکی دیگر از فاز‌های خدماتی این مجموعه، ارائه کمک نقدی 1 میلیون تومانی به بیماران صعب‌العلاج است.
محمدی بیان کرد: با توجه به میزان اعتبارات اعطایی به این مجموعه، در دوره‌های مختلف به هریک از این بیماران کمک‌هزینه درمان یک‌میلیون تومانی و گاها بیشتر اعطا می‌شود.

ارائه خدمات رایگان دارو و درمان به 783 بیمار
مدیر درمانگاه موقوفه‌ای بهاء‌الملک همدان ابراز کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، به تازگی، 18 نفر از بیماران صعب‌العلاج 23 روستا، شناسایی و به این مجموعه مراجعه کرده‌اند که طی 10 روز آینده 33 میلیون تومان کمک هزینه درمان به آنها داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 5 هزار و 171 بیمار به این مجموعه مراجعه و از خدمات دارو درمان آن بهره‌مند شده‌اند، گفت: از این تعداد 783 مورد به طور ویژه از 32 روستا موقوفه‌ای و در راستای اجرای نیت واقف از خدمات رایگان این درمانگاه بهره‌مند شده‌اند.
محمدی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات ارائه شده به جامعه هدف در بخش پزشک عمومی و مامایی بوده است، ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال تا‌کنون، مبلغ 61 میلیون تومان از محل اجرای نیت واقف، جهت دارو و درمان 783 مورد، هزینه شده است.
انتهای پیام