صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
سلیمانی دشتکی:

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام از ایجاد ۱۲۰۰ شغل جدید تا دو ماه آینده در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز سی و یکم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ایلام بر امید آفرینی مسئولان در شرایط فعلی که دشمنان جنگ روانی و اقتصادی شدیدی به راه انداخته‌اند، تأکید و اظهار کرد: شاید در شرایط سختی راحت‌ترین کار ممکن انتقاد و گله و شکایت باشد در حالی که مهم‌ترین کار امروز امید آفرینی با خلق فرصت‌ها و لحظات خوب برای مردم چون ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات آنان است.
وی در ادامه با اشاره به روند خوب اشتغال‌زایی در استان، گفت: ظرف یکی دو ماه گذاشته با شروع به‌کار چند پروژه مهم در استان چون پروژه نفتی آذر و سروک، پروژه دانان و دانا در مجموع حدود ۱۲۰۰ اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود که این میزان چیزی غیر از برنامه‌های اصلی اشتغال‌زایی چون تسهیلات روستایی و فراگیر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط است.
استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار به کار بستن تحقیقات و پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف شد و گفت: در مورد مسائل مختلف از جمله در حوزه اجتماعی تحقیق و پژوهش‌های زیادی انجام گرفته و امروز وقت آن است که حاصل این تحقیقات را به کار ببندیم.
وی ادامه داد: امروز اعتبارات بسیار خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به بهانه سیل اختصاص یافته است که می‌طلبد دست‌اندرکاران امر برای استفاده مفید از آن اعتبارات برنامه‌های عملیاتی تعریف کنند.
انتهای پیام