صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان حمایت از 1400 یتیم از سوی مؤسسه خیریه مهدیه را کاری عظیم دانست و گفت: این مؤسسه به‌خوبی به آخرین توصیه امیرالمؤمنین(ع) توجه داشته و در این مسیر گام برداشته است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان در دیدار با اعضای دارالایتام مهدیه همدان، با اشاره به خدمات آیت‌الله شهید مدنی در بنا کردن این خیریه یادآور شد: امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر این بزرگواران حرکت کنیم و آن را ادامه دهیم.
وی افزود: شهید مدنی نه‌تنها خود بلکه نام ایشان هم دارای برکات فراوانی است و این مؤسسه و دیگر مؤسساتی که توسط شهید مدنی ایجادشده، همه و همه از برکات این شهید عزیز است.
شعبانی‌موثقی بابیان اینکه رسیدگی به ایتام و محرومان از توصیه‌های مهم قرآنی است، اظهار کرد: در قرآن توجه و سفارش به هیچ قشری به‌اندازه ایتام وجود ندارد و این از اهمیت این کار حکایت دارد. حضرت علی(ع) نیز در آخرین وصیت خود به رسیدگی به ایتام اشاره داشتند و این نشان می‌دهند مسئله ایتام از منظر اسلام بسیار مهم است.
وی حمایت از 1400 یتیم توسط مؤسسه مهدیه را کاری عظیم عنوان کرد و گفت: این مؤسسه به‌خوبی به آخرین توصیه امیرالمؤمنین(ع) توجه داشته و در این مسیر گام برداشته است.
وی با تشکر از اقدامات انجام‌ شده یادآور شد: یکی از نقاط مثبت شما انجام کار تشکیلاتی است که در آن بسیار موفق هستید و به کمک آن توانسته‌اید در عرصه‌های مختلف ورود کنید و بسیاری از مشکلات را از بین ببرید. همه این خدمات قابل‌تقدیر است و امیدواریم شاهد رشد چشمگیر این مؤسسه باشیم.
انتهای پیام