صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

گروه اجتماعی- جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به حضور یزدی‌ها در عملیات «بیت‌المقدس» از اعزام 5 گردان و شهادت بیش از 130 نفر در این عملیات خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، جانشین سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، 1 خردادماه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر،  اطاعت‌پذیری بی چون و چرای رزمندگان از ولایت و اتحاد و همدلی آن‌ها را از جمله عوامل پیروزی دانست و اظهار کرد: اعتماد به جوانان و توجه ویژه به فرماندهان جوان از دیگر موارد پیروزی به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار اسیر عراقی داتشیم افزود: این عملیات حرکت انقلابی و به دور از مدل‌ها و سرمایه‌گذاری غربی و... بود و براساس قوه عاقله وحی محور اتفاق افتاد.
پورشمسی با اشاره به اینکه رزمندگان در آن سال‌ها باور عمیق به نصرت الهی داشتند از حضور یزدی‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها در عملیات بیت‌المقدس گفت: فرمانده این عملیات سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان بود.
وی اعزام 5 گردان نیروی اعزامی از یزد و تقدیم بیش از 130 شهید در این عملیات را یادآور شد و گفت: سال گذشته 5 خردادماه شاهد شهادت سردار فیض اردکانی بودیم که به عنوان سردار اخلاص شناخته می‌شود و طی مراسمی که فردا صبح، 2 خردادماه در مسجد حظیره برگزار می‌شود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی، درجه سرتیپ تمام این شهید اعطا می‌شود.

انتهای پیام