صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
همزمان با دهه پایانی ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان بیان اینکه ۱۴ مسجد در سطح استان میزبان معتکفان دهه پایانی ماه مبارک رمضان خواهد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اعتکاف می‌تواند تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی ـ تربیتی در حوزه خودسازی باشد.
وی با بیان اینکه 14 مسجد در سطح استان میزبان معتکفان دهه پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود، افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۳ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.
صلواتیان با اشاره به اینکه اعتکاف ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر همدان در سه نوبت سه روزه برگزار می‌شود، بیان کرد: اعتکاف در همدان در سه مرحله در روزهای «۲۱، ۲۲، ۲۳» و «۲۴، ۲۵، ۲۶» و «۲۷، ۲۸، ۲۹» برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اعتکاف گروه دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شده است، ابراز کرد: مناطق پیش بینی شده برای اعتکاف دهه پایانی ماه رمضان، 3 منطقه در همدان، 4 منطقه در کبودرآهنگ، 2 منطقه در ملایر، 1 منطقه در رزن، 2 منطقه در تویسرکان و 2 منطقه در شهرستان بهار است.
مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای این مراسم دعوت شده است، گفت: ختم صلوات، عصر با شهدا، ختم قرآن، مناجات شب و شبهای احیا، از برنامه‌های اعتکاف سال جاری است.
صلواتیان در پایان گفت: محافل انس، پاسخ به شبهات و احکام، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تاریخ اسلام و تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اعتکاف است.
انتهای پیام