صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۵۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 10 محفل انس با قرآن‌کریم در مساجد شاخص این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این محافل قرآنی از اول ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان برجسته‌ استانی در مساجد شاخص در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه تاکنون 6 محفل انس با قرآن در این مساجد برگزارشده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان ماه مبارک رمضان چهار محفل دیگر نیز برگزار خواهد.
این مسئول در ادامه قرآن را مایه حیات روحانی، جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان دانست و گفت: انس با کلام نورانی قرآن، قرائت، تدبر در مفاهیم و معارف بلند این صحیفه الهی و عمل به آموزه‌ها و فرامین این کتاب عظیم، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
شکری با بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آن‌ها است، افزود: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی ایستادگی کنیم.
انتهای پیام

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی یحیایی
|
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
با سلام
جسارتا فکر نمیکنم با برگزاری چنین محافلی با روش 40 سال قبل بشه "در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی ایستادگی کنیم."
شاد و پیروز باشید