صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۵۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

گروه اجتماعی- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن دعوت از همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مسئله روز قدس یک آرمان دست یافتنی برای جمهوری اسلامی است و ما تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صیهونیستی ایستاده‌ایم و در این مسسیر متعالی گام خواهیم برداشت.

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز، نهم خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: حضور حداکثری مردم مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز رهایی قدس شریف است.
وی در ادامه با اشاره به بصیرت امت قهرمان ایران در جهار دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: راهپیمایی روز قدس یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است و در این چهل سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی هر سال این مراسم با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود .
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اهمیت روز قدس امسال از دیدگاه مقام معظم رهبری و  بیانات معظم له در دیدار شب گذشته با جمعی از اساتید، نخبگان و پژوهشگران، تصریح کرد: مسئله روز قدس یک آرمان دست یافتنی برای جمهوری اسلامی است و ما تا رهایی کامل قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صیهونیستی ایستاده‌ایم و در این مسسیر متعالی گام خواهیم برداشت.
مدیرکل تبیلغات اسلامی مازندران، به خیانت برخی کشورهای مرتجع عربی و اسلامی در منطقه در قبال فلسطین اشغالی اشاره و تاکید کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) یک اقدام هوشمندانه در قبال مردم مظلوم فلسطین و یکپارچه کردن دنیای اسلام در برابر جنایت‌های این رژیم کودک کش و غاصب بود.
استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران با اشاره به جنایت‌های این رژیم غاصب و وحشی طی بیش از نیم قرن به مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: پرداختن به مسئله روز قدس نباید تنها معطوف به اعتقادات و دنیای اسلام شود بلکه این جنایت‌ها ابعاد انسانی بسیار گسترده‌ای دارد و این رژیم کودک کش حتی به کودکان و زنان بی‌گناه هم رحم نمی‌کند. 
این مسئول با اشاره به اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در قبال فلسطین اشغالی و جابجایی و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، اظهار کرد: این رفتارهای نابخردانه و به دور از عقلانیت از سوی ایالات متحده آمریکا به ویژه در جریان معامله ننگین قرن از سوی مردم مظلوم و قهرمان فلسطین و امت اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و سردمداران این نقشه شوم باید تبعات آن را هم بپذیرند.
شکریان امیری ضمن تاکید بر دعوت از همه آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسئولین برای حضور در راهپیمایی روز قدس ، اظهار کرد: حضور میلیونی و خیره‌کننده همه آحاد ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از این رژیم وحشی و غاصب صهیونیستی است و این حضور حماسه ساز قطعا زمینه نابودی این رژیم سفاک را فراهم خواهد کرد .