صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۶۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امروز جامعه ما نیازمند ترویج و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) است، افزود: استفاده از سیره امام(ره) جهت ترویج خوبی‌ها و تبیین آن برای نسل‌های آینده بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز دوشنبه، 13 خرداد در جمع اهالی رسانه با اشاره به اینکه سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) را در پیش داریم، گفت: تجلیل و تکریم امام(ره)، تکریم از خوبی‌ها و ارزش‌هاست.
وی با بیان اینکه امروز جامعه ما نیازمند ترویج و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) است، افزود: استفاده از سیره امام(ره) جهت ترویج خوبی‌ها و تبیین آن برای نسل‌های آینده بسیار اهمیت دارد و این ایام فرصت مناسبی است تا از مجالس و مناسبت‌های این ایام در این زمینه بهره برد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان فضایل رایج در جامعه را به وجود امام راحل(ره) دانست و بیان کرد: نقطه اتکای امام خمینی(ره) پس از خداوند متعال، مردم بود.
وی با اشاره به افکار و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: امام(ره) معتقد بود مردم وقتی آگاه، متحد و مجهز به سلاح ایمان شوند، هیچ نیرویی نمی‌تواند در برابر آن‌ها ایستادگی کند.
صدفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با امام خمینی(ره) گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، «کیست امام(ره) را آنگونه که باید بشناسد» و این یعنی هنوز شاخص‌های ارزشمند زندگی امام(ره) شناحته نشده و در جامعه مورد استفاده قرار نگرفته است.
وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و مراسم بزرگداشت «قیام خونین 15خرداد» در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان گفت: این برنامه‌ها در قالب فعالیت‌های مردمی و خودجوش در شهرستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم محوری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) دوشنبه 13 خردادماه از ساعت 18 تا 20 در مصلی امام علی(ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی تأکید کرد: مراسم بزرگداشت «قیام خونین 15خرداد»، ساعت 18 عصر سه‌شنبه چهاردهم خردادماه در حرم شهدای گمنام در ورودی موزه دفاع مقدس کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام