صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۷۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بیش از ۴۴ هزار دقیقه برنامه زنده از جوار بارگاه منور رضوی در ایام مبارک رمضان بر روی آنتن رفته است، گفت: در این برنامه‌ها تلاش شد تا علاوه بر پوشش برنامه‌های حرم، ترویج معارف رضوی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حمیدرضا طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بیش از 44 هزار دقیقه برنامه زنده از جوار بارگاه منور رضوی در ایام ماه مبارک رمضان بر روی آنتن رفته است، گفت: در این برنامه‌ها تلاش شد تا علاوه بر پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی، ترویج معارف رضوی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
وی با اشاره به گستردگی برنامه‌ها و حضور شبکه‌های مختلف در قالب برنامه‌های مشارکتی یا مستقل در این ایام اظهار کرد: در بخش مشارکت و همکاری با شبکه‌ها 95 برنامه با بیش از 37 هزار دقیقه به صورت زنده بر روی آنتن رفت.
مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی فعالیت‌های رسانه‌ای این شبکه را در 4 بخش تولید، تامین، محتواهای آیتمی و پخش زنده عنوان کرد و گفت: در این ایام در بخش تولید 102 برنامه به مدت 2490 دقیقه به زبان عربی و 18 برنامه به مدت 1350 دقیقه به زبان اردو و در بخش محتواهای آیتمی نیز 710 آیتم به مدت 1190 دقیقه به زبان عربی تولید شده است و پخش زنده شبکه امام رضا(ع) نیز در مجموع بخش عربی و اردو به 7125 دقیقه رسید.
طباطبایی تصریح کرد: فعالیت این موسسه در حوزه فضای مجازی با قرار دادن 292 پست همراه بود که بازخوردی قریب به 265 هزار مورد را به دنبال داشت.
شبکه امام رضا(ع) در ماه مبارک رمضان سال جاری ضمن همکاری و پشتیبانی از شبکه‌های مختلف، خود نیز در تولید برنامه مشارکت داشت و بخش اردو زبان این شبکه برای نخستین بار در سحرهای ماه مبارک رمضان میزبان مخاطبانی از شبه قاره هند و پاکستان بود که با استقبال کم نظیر آن‌ها نیز مواجه بود.

انتهای پیام