صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان بروجرد از بهره‌مندی ۳۰۰ نفر از کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: از این تعداد، ۲۵ نفر حافظ کل قرآن شده و مابقی حافظ یک تا چهار جزء قرآن شده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدجلیل موسوی، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان شعبه بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان شعبه بروجرد، گفت: مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان که در حال حاضر چهارده شعبه در سراسر کشور دارد 19 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در بروجرد نیز از تابستان 95 فعالیت مؤسسه بیت‌الاحزان آغاز شده است.
وی افزود: طی فعالیت مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان در بروجرد تاکنون 300 نفر ثبت‌نامی داشتیم که این افراد حافظ یک تا چهار جزء قرآن‌کریم شده‌اند و 25 نفر آن‌ها حافظ کل قرآن شده‌اند.
موسوی به اجرای طرح «رحله» و حفظ تخصصی یک‎ساله در این مؤسسه قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: طرح رحله شامل حفظ چهار جزء قرآن‌کریم است و در کنار این طرح یک طرح ازمایشی نیز داریم به‌ این نحو که در قالب طرح رحله و آزمایشی افزادی که استعداد حفظ کل قرآن را دارند شناسایی و از بین آن‌ها 20 تا 25 نفر در حفظ تخصصی یک ساله قرآن شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی موفق به دریافت مدرک کارشناسی قرآن‌کریم زیر نظر وزارت علوم خواهند شد.

انتهای پیام