صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۸۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در قزوین جمع‌آوری‌شده که در میان نیازمندان همان محلات توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین، صبح امروز، 20 خردادماه از استمرار فعالیت مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه خبر داد و بیان کرد: سال جاری ۹۸۶ پایگاه در سراسر استان برای جمع‌آوری فطریه در نظر گرفته‌شده بود که از این تعداد ۴۴ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۷۵۰ پایگاه در مساجد فعال بود.
وی ادامه داد: همچنین ۱۹۲ پایگاه کمیته امداد نیز برای این منظور اختصاص‌یافته بود که از این تعداد ۹ پایگاه سیار بود؛ هم‌اکنون دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری همچنان آمادگی دریافت فطریه از کسانی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه خود را نشده‌اند، دارند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: میزان فطریه جمع‌آوری‌شده تاکنون بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است، البته با توجه به استمرار جمع‌آوری فطریه، این رقم در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: فطریه جمع‌آوری‌شده از همان ساعات اولیه شورای زکات هر روستا که متشکل از معتمدان محلی است نسبت به توزیع سریع فطریه میان نیازمندان همان روستا اقدام کرده‌اند و در مساجد نیز این توزیع زیر نظر هیئت‌امنای مساجد میان نیازمندان محله انجام شده است.
فرهادی گفت: آمار جمع‌آوری زکات با مبالغ پرداختی جدید و صورت‌جلسه‌های ارسالی به‌مرور تکمیل‌شده که در روزهای آینده اخبار تکمیلی در این خصوص در اختیار مردم نیکوکار قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان را در سرفصل‌های مختلف از طریق کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* به نیازمندان اهداء کنند.
انتهای پیام