صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی بر لزوم تولید محتوای دینی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: در راستای تولید محتوای دینی همگام با جلساتی که با ستاد اقامه نماز داشتیم، دو مسابقه طی سال گذشته برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، قاسم جلیلی‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۰ خرداد ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای تولید محتوای دینی نیز همگام با جلساتی که با ستاد اقامه نماز داشتیم که دو مسابقه طی سال گذشته برگزار شد و باید در راستای تولید محتوای دینی در فضای مجازی قدم‌های جدی برداشته شود.
وی در رابطه با اهداف برگزاری مسابقات در راستای تولید محتوای دینی و نماز در فضای مجازی افزود: با اجرای این مسابقات انگیزه‌ای ایجاد کردیم تا فعالان در زمینه فضای مجازی در راستای تولید محتواهای دینی نیز قدم بردارند.
جلیلی‌نژاد ادامه داد: سال گذشته و امسال نیز به‌عنوان یکی از سه دستگاه برتر در حوزه توسعه نماز در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شدیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام روستاهای بیش از ۵ خانوار در استان دارای ارتباط هستند و ۷۱ درصد روستاهای استان هر سه خدمت اصلی تلفن ثابت، همراه و اینترنت را ارائه می‌دهند.
وی تصریح کرد: درحال‌حاضر ۹۹.۴ درصد پوشش جمعیتی تلفن همراه را در استان داشته و ضریب نفوذ تلفن همراه نیز در استان ۱۰۲.۵۲ درصد است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تاکید کرد: آذربایجان غربی جز استان‌های حادثه‌خیز بوده و ۲۴ مورد از ۳۶ مورد از حادثه‌های کشور در استان رخ می‌دهد و نیاز است تا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدابیری اندیشیده شود تا برای پشتیبانی شبکه تصمیماتی گرفته شود.
انتهای پیام