صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۸۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

گروه فرهنگی ــ مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به استقبال کم خانواده‌ها از فیلم‌های مذهبی اشاره و اظهار کرد: خانواده‌ها بیشتر برای تفریح و پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان به سینما می‌آیند و به فیلم و سینما نگاه سرگرم‌کننده دارند لذا زمان خود را صرف فیلم‌های ارزشی نمی‌کنند.

مهدی حسن‌زاده، مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، در رابطه با نحوه اکران فیلم‌های مذهبی در استان بیان کرد: در کشور حدوداً هر سه هفته یک‌ سری جدید و در هر سری سه الی چهار فیلم در حوزه‌های مختلف اکران می‌شوند که استان‌ها نیز می‌بایست همان‌ها را در سینماهای خود اکران کنند.

وی افزود: در سینما بهمن شهرکرد نیز فیلم‌ها همزمان با اکران عمومی در کشور اکران می‌شوند و البته فیلم‌های ارزشی را در مدت زمان بیشتری بر پرده سینما نگه می‌داریم تا بتوانیم در بیشتر دیده شدن این چنین فیلم‌ها کمکی کرده باشیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فیلم‌های «به وقت شام، تنگه ابوقریب و...» را از جمله آخرین فیلم‌های پخش شده در استان معرفی و تصریح کرد: متأسفانه استقبال عموم از فیلم‌های مذهبی و ارزشی نسبت به فیلم‌های کمدی کمتر است با این وجود ما برای افزایش مخاطب این نوع فیلم‌ها طرح‌های تخفیفی و تبلیغات گسترده‌ای را اجرا می‌کنیم تا این فیلم‌ها نیز دیده شوند.

حسن‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر فیلم ارزشی « شبی که ماه کامل شد» بر روی پرده است، گفت: این فیلم شش سیمرغ بلورین دریافت کرده است و چون فیلم ارزشی است اکرانش را همزمان با تهران آغاز کردیم. البته با توجه به درخواست ادارات و ارگان‌ها بلیط‌های نیم‌بها و تخفیف‌های ویژه برای همه فیلم‌های ارزشی و مذهبی در نظر گرفته می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان به استقبال کم خانواده‌ها از فیلم‌های مذهبی اشاره و اظهار کرد: خانواده‌ها بیشتر برای تفریح و پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان به سینما می‌آیند و به فیلم و سینما نگاه سرگرم کننده دارند لذا زمان خود را صرف فیلم‌های ارزشی نمی‌کنند. این فیلم‌ها مخاطبین خاص خود را دارند که البته از ادارات و ارگان‌ها انتظار می‌رود بیشتر از این فیلم‌ها استقبال کنند و برای دیده شدن این فیلم‌ها تبلیغات انجام دهند البته تبلیغات تلوزیونی نیز در دیده شدن فیلم‌های مذهبی بی‌اثر نیست.

وی در پایان گفت: با همه این مشکلات سعی می‌کنیم چراغ سینما را روشن نگاه داریم و برای افزایش و حفظ مخاطبانمان طرح‌های بسیاری در نظر گرفته‌ایم. حتی در فضای مجازی صفحاتی داریم که مخاطبان با عضویت در این صفحات می‌توانند از طرح‌های تخفیفی استفاده کنند. افرادی که عضو صفحه اینستاگرام ما به نشانی cinemashahrekord@ باشند می‌توانند به صورت روزانه از برنامه اکران سینما مطلع شوند و در مسابقات و طرح‌های تخفیفی سینمابهمن نیز شرکت کنند.

انتهای پیام