صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۸۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر بنیاد روشندلان استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین انتشارات و چاپخانه بریل برای چاپ و نشر قرآن در مؤسسه روشندلان راه‌اندازی شده که محصولات فرهنگی و قرآنی آن به کشورهای مختلف اسلامی ارسال می‌شود.

سیدمرتضی نیکزاد، مدیر بنیاد روشندلان استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: سال 98 برای اولین‌بار در کشور، مؤسسه فرهنگی قرآنی روشندلان در استان اصفهان تأسیس شد. این مؤسسه از همان زمان‌، فعالیت خود را در زمینه‌های علوم قرآنی و معارف اسلامی برای نابینایان آغاز کرد.
وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد قرآنی، بزرگ‌ترین انتشارات و چاپخانه بریل برای چاپ و نشر قرآن و ادعیه، زیارات و صحیفه سجادیه در این مؤسسه راه‌اندازی شده است که محصولات فرهنگی و قرآنی آن، علاوه برداخل کشور، به کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و همچنین سوریه ارسال می‌شود. البته چاپ ونشر قرآن، و دیگر کتاب‌های دینی به خط بریل هزینه بسیار سنگینی دارد که خیرین و علاقه‌مندان در این زمینه کمک‌های مالی فراوانی می‌کنند تا محصول به قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد.
مدیر بنیاد روشندلان استان اصفهان درباره مشکلات روشندلان قرآنی گفت: ایاب و ذهاب نابینایان محدودیت‌هایی برای آنها ایجاد می‌کند و متأسفانه اداره بهزیستی به دلیل مشکلات مالی، همکاری‌های لازم را ندارند.
انتهای پیام