صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۸۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
مجتهدزاده:

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با تأکید بر نقش حائز اهمیت بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون نیز بانوان نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارند و به همین منظور طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس، روز گذشته،21 خردادماه در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: نقش حائز اهمیت بانوان در دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و هم‌اکنون نیز بانوان نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارند که به همین منظور طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به این که بازشناسی و معرفی این فرهنگ در بین نسل جوان با هدف معرفی با فرهنگ دفاع مقدس حائز اهمیت است، بیان کرد: شرکت در جبهه‌های جنگ اقتصادی با هر جناح و حزبی وظیفه و رسالت کنونی ما است که برای دفاع از کیان و ناموس کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس گفت: الگوبرداری از آموزه‌های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی شرط نخست ما برای پیروزی است که نقش زنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و باید با ترویج این فرهنگ ارزشمند و ناب به شکل مناسب به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

مجتهدزاده تصریح کرد: نقش بانوان با مدیریت مناسب زندگی و سبک زندگی اسلامی حائز اهمیت بوده و از بانوان انتظار داریم در تدوین کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس و نیز اجرای طرح ثبت و ضبط خاطرات شهدا و توسعه سواد رسانه‌ای در بین جوانان گام‌های اساسی برداشته و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی بیان کرد: تربیت فرزندان در حال حاضر مهم‌تر از مسائل دیگر است به طوری که بانوان مدیریت در فضای مجازی و تبلیغات بر ضد نقشه‌های دشمنان داشته باشند و با آگاهسازی و اطلاع‌رسانی به فرزندان خود راه رسیدن به سعادت و پیشرفت را در جامعه هموار کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام