صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت: مردم به جمهوری اسلامی رأی داده و برای آن جنگیده‌اند و در این راه هزاران شهید داده‌اند تا تسلیم زورگویان نشویم.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز ۲۴ خرداد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارکرد: آمریکا و رئیس جمهور آن ترامپ این قدرت را ندارند که بر ساحت نظام اسلامی حتی خدشه‌ای وارد کنند.
وی گفت: مردم به جمهوری اسلامی رأی داده و برای آن جنگیده اند و در این راه هزاران شهید داده اند تا تسلیم زورگویان نشویم.
وی با اشاره به برخی از آیات قرآن، عنوان کرد: در قرآن آیه‌ای است که در آن گفته شده کافران حق ندارند بر سرنوشت مؤمنان تسلط پیدا کنند و در آیه دیگری نیز آمده است پیامبر و یاران او با مؤمنان مهریان و با دشمنان سرسخت و استوارند و این آیات نشان می‌دهد که موضع قاطع رهبری از دین و قرآن نشأت گرفته است. ولی فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان‌شمالی، گفت: سفر مسئولان به استان برکات زیادی را به همراه دارد که باید استفاده درست کرد.
یعقوبی با بیان اینکه حضور مسئولان ارشد کشوری در استان سبب گشایش مشکلات و توسعه به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: برگزاری جلسات با حضور سران قوا سبب می‌شود تا در جریان مشکلات و نیازهای استان قرار گیرند و در نهایت برای رفع مشکلات راهکار ارائه دهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: استاندار برای توسعه خراسان‌شمالی کمر همت خود را محکم بسته است و این رفت و آمدها و سفرها گام‌هایی رو به جلو خواهد بود.
امام جمعه بجنورد همچنین به مسئولان برگزاری جشن‌ها و برخی مراسم هشدار داد که گاهی به تقویم هم نگاهی داشته باشند و با بیان اینکه در این روزها که سالگرد تخریب بقاع متبرکه ائمه معصوم در بقیع است برگزاری برخی جشن‌ها که توأم با موسیقی است و ملت عزادارند درست نیست.
وی افزود: تذکر می‌دهیم به آن‌هایی که مکلف به برگزاری این مراسم هستند که از تقویم غافل نشوند و این ایامی که آقایان ساز و آواز و مطرب آوردند دل مردم خون بود که آثار حرم و رد پای دین و امامان را وهابیان از بقیع پاک کردند و اگر برنامه‌ای دارید با شأن اهل بیت مغایرت نداشته باشد.
انتهای پیام