صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۹۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
در بخش بانوان؛

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان از صبح امروز، ۲۵ خردادماه در امامزاده ابراهیم‌(ع) آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایکنا از قم، مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان قم در بخش بانوان از صبح امروز، 25 خردادماه در رشته‌های حفظ کل و ده جزء در حال برگزاری است و سایر رقابت‌ها هم در نوبت عصر در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، دعاخوانی و حفظ 5 و 2 جزء برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات 201 نفر از قاریان و حافظان بانو حضور دارند و نفراتی که حد نصاب لازم را به دست آورند به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

این مسابقات در دو سالن جداگانه و با حضور دو تیم جداگانه داوری در حال برگزاری است. روز گذشته، 24 خردادماه نیز مسابقات قرآن آقایان برگزار شد و در مجموع نزدیک به 500 نفر در این دوره مسابقات حضور یافتند.

تجمیع مرحله ناحیه و شهرستانی و برگزاری آن با عنوان کلی مقدماتی همچنین تفکیک رشته‌ها در سالن‌های مختلف از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات است.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی و با حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام