صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۹۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای اجرای کارهای نو در حوزه گسترش فعالیت‌های قرآنی و کشف استعدادهای برتر قرآنی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم فعالیت هدفمند در حوزه قرآن تأکید کرد و گفت: اجرای بسیاری از فعالیت‌های قرآنی نیازمند دستورالعمل قانونی بوده تا بتوان قرآن را در سطح جامعه ترویج و گسترش داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای اجرای کارهای نو در حوزه گسترش فعالیت‌های قرآنی بیان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه قرآنی وجود دارد که لازم است آن‌ها را شناخته و جهت‌دهی کنیم.
عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه استان اصفهان برگزیده ملی در زمینه برگزاری آزمون‌های قرآنی است، اظهار کرد: پرداختن به مهم‌ترین عنصر تقویت کننده فرهنگ عمومی یعنی قرآن کریم را از جمله وظایف خود می‌دانیم و در این راستا مقرر شد یکی از وظایف اصلی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها پرداختن به مسائل قرآنی باشد.
وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و نیز آموزشی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی و شورای فرهنگ عمومی دو مجموعه اصلی برای تصمیم‌گیری در حوزه قرآن و عترت است و لازم است تصمیمات و مصوبات اصلی در زمینه قرآنی در این دو شورا انجام شود.
انتهای پیام