صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۹۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

گروه اجتماعی ــ معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تقویت هویت کودکان در دوره پیش دبستانی راهکار مؤثری برای پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، رعنا پرتوی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز، 25 خردادماه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: توجه به مولفه‌ها و عناصر هویت فردی، خانوادگی و اجتماعی کودکان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه تکوین و تعالی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی یکی از برنامه‌های مصوب در دوره پیش‌دبستانی است، تصریح کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تقویت هویت دانش‌آموزان جزو مقوله‌های اصلی است.

پرتوی بیان کرد: در تلاش هستیم شناخت هویت فردی، رعایت قانون مندی و تقویت ارتباط فردبا خود، خدا، خلق و خلقت در بین نوآموزان را نهادینه کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی جامعه و دوران طلایی شکل‌گیری شخصیت و هویت کودکان تقویت هویت آنان می‌تواند راهکار موثری برای پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی و تثبیت درک و احساس تعلق آنان نسبت به ارزش‌های دینی و ملی باشد.

پرتوی همچنین از برگزاری دومین همایش کشوری هویت کودکان ایرانی اسلامی دوره پیش دبستانی در آبان‌ماه سال جاری در استان قزوین خبر داد و ابراز کرد: تقویت احساس تعلق به ارزش‌های دینی و ملی در کودکان مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام