صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۹۹۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
میناپور خبرداد:

گروه فرهنگی ـ مدیر حوزه علمیه لرستان از پذیرش ۲۵۰ طلبه جدید برای سال‌تحصیلی 98 در مدارس علمیه برادران استان خبر داد .

حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه‌های علمیه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در لرستان، گفت: مدارس علمیه کمالیه، صادقیه و رضویه خرم‎آباد، امام صادق و ولی‌عصر(عج) در بروجرد، باقرالعلوم در کوهدشت، مهدیه در الیگودرز، امام زضا(ع) در پلدختر، بقیة‌الله الاعظم در نورآباد، ایت‌الله بروجردی در دورود و رضوی در سلسله فعالیت دارند.
وی افزود: همچنین در بخش بانوان مدارس علمیه محدثه، فاطمیه، معصومیه و زینبیه خرم‎آباد، حضرت زهرا(س) دورود، نجمیه ازنا، بنت‌الرسول الشتر، فاطمیه الیگودر، ریحانةالرسول نورآباد، الزهرا پلدختر فعالیت دارند.
حجت‌الاسلام میناپور اضافه کرد: ظرفیت پذیرش طلاب جدید مدارس علمیه برادران لرستان برای سال‌تحصیلی 98 قریب‎به ۲۵۰ نفر است.
وی با اشاره به این‌که امسال با توجه به وقوع سیل آزمون کتبی برای داوطلبان ورود به حوزه علمیه لرستان برگزار نشد، گفت: طی هفته پایانی خرداد مصاحبه‌های گوناگون با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب حوزه برای داوطلبان برگزار شد تا در نهایت در خصوص جذب افراد مؤمن،انقلابی و مستعد برای ورود به مدارس علمیه استان تلاش شود.
مدیر مدارس علمیه لرستان با بیان این‌که محدودیتی در پذیرش افراد مؤمن، انقلابی و مستعد وجود ندارد، اظهارکرد: امسال به‌صورت کمیسیونی و رعایت اصل کیفیت‌محوری نسبت به پذیرش افراد اقدام می‌شود و هیچ‌گونه محدودیتی برای پذیرش میزان افراد به مدارس علمیه لرستان وجود ندارد .

انتهای پیام