صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۰۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان همدان بیان کرد: در اولین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور ۱۰ نماینده از مؤسسات قرآنی استان حضور خواهند داشت.

جواد سعیدی، رئیس اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان همدان و عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ خردادماه در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مجمع 300 نفر از نمایندگان مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی کشور حضور دارند، ادامه داد: از استان همدان نیز 10 نفر از نمایندگان مؤسسات قرآنی به تعداد نمایندگان استان شرکت خواهند داشت.
سعیدی اظهار کرد: تشریح آخرین وضعیت فعالیت‌های قرآنی کشور و ارائه گزارش فعالیت این اتحادیه از زمان تشکیل آن از آذرماه سال گذشته از جمله برنامه های این مجمع خواهد بود.
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی «نقش موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مردمی در گام دوم انقلاب»، یکی دیگر از برنامه‌های این نشست دو روزه است.
وی اظهار کرد: در این راستا، پژوهش و تحقیقی از شرکت‌کنندگان براساس فرم‌های پیش‌بینی شده صورت خواهد گرفت که جمع‌بندی آن به نوعی نشان‌دهنده وضعیت موجود و آینده‌ای که تشکل‌ها باید داشته باشند، خواهد بود.
انتهای پیام