صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

گروه اجتماعی ــ مسئول اتاق اصناف البرز آمادگی اصناف البرز برای حمایت از طرح جهاد همبستگی خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان البرزی در اجرای این طرح پیش‌قدم خواهند بود.

حمید کریمی، مسئول اتاق اصناف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به نیاز سیل‌زدگان به کمک و یاری‌رساندن مردم گفت: اصناف و بازاریان استان البرز در این طرح پیش‌قدم خواهند بود.
وی با بیان اینکه کسبه و بازاریان حبیبان خداوند هستند و همیشه در کمک‌رسانی پیش‌قدم شده‌اند، افزود: اتاق اصناف استان البرز در سنوات گذشته نیز به مردم زلزله‌زده کمک کرده و در جریان سیل همگام با بسیج حرکت کرده است.
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: اتاق اصناف البرز با سپاه و بسیج استان تعامل بسیار خوبی دارد و با همکاری سپاه کمک‌هایی از قبیل تهیه جهیزیه برای نیازمندان، کمک به ایتام، آزادی زندانیان، زلزله سرپل ذهاب و مواردی از این قبیل داشته است.
وی با اشاره اهمیت کار فرهنگی در پیشبرد طرح جهاد همبستگی ملی خاطر نشان کرد: اتاق اصناف استان البرز آمادگی هر نوع کمک به این طرح را دارد و امیدواریم که بتوانیم همگام با بسیج و سپاه در تحقق این طرح و کم کردن آلام مردم مناطق سیل‌زده گام‌های خوبی برداریم.
انتهای پیام