صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۲۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

گروه فرهنگی ــ معاون استاندار لرستان به خسارت وارد شده به مدارس لرستان در سیل اخیر به‌ویژه در دو شهر پلدختر و معلولان اشاره کرد و افزود: در جریان سیل اخیر مدارس آموزش و پرورش استان لرستان ۱۸۰ میلیارد تومان خسارت دیدند.

به گزارش ایکنا از لرستان، احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، امروز دوشنبه، سوم تیر در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد، اظهار کرد: در جریان سیل اگر زیرساخت مدارس نبود امدادرسانی در سیل سخت می‌شد.
وی با ذکر این مطلب که در جریان سیل اخیر در پلدختر و معمولان اولین مکان‌هایی که برای امدادگران در نظر گرفته شد مدارس بودند، تصریح کرد: مدارس پلدختر و معمولان در اختیار ارتش، سپاه، هلال احمر و نیروهای جهادی بود.
مرادپور با تأکید بر این‌که مدارس ظرفیت بالایی برای مدیریت بحران هستند، بیان کرد: در جریان سیل اخیر در لرستان ۱۱۵‌ مدارس لرستان با ظرفیت ۳۱۴ کلاس تخریب و به ۳۳۳ مدرسه خسارت وارد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر این‌که در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان به مدارس لرستان خسارت وارد شد، ادامه داد: اولویت اول مدیرکل جدید نوسازی مدارس لرستان موضوع سیل باشد.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس لرستان، بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توجه به مدارس مناطق سیل‌زده در اولویت نخست مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان قرار گیرد.

انتهای پیام