صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

گروه شهرستان‌ها ــ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری گفت: یکی از دغدغه‌های ما در خوابگاه‌های دانشجویی ساخت نمازخانه بوده که خوابگاه بهار این دانشگاه با بیش از 500 دانشجوی دختر تاکنون بدون نمازخانه مانده است.

حجت‌الاسلام سیدجواد خاتمی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه عمده خوابگا‌ه‌های ما دارای نمازخانه هستند از جمله خوابگاه‌های برادران و خوابگاه دانشجویان خارجی این دانشگاه، اظهار کرد: خوابگاه بهار دانشگاه حکیم سبزواری به دلیل حضور بیش از 500 دانشجوی دختر در این دانشگاه فاقد نمازخانه است.
وی ادامه داد: در کنار ساخت سالن مطالعه، ایجاد نمازخانه یکی از واجبات برای این خوابگاه است و می‌توان از آن به عنوان کلاس‌های فرهنگی، مشاوره و روانشاسی نیز بهره برد. ساخت نمازخانه با بهره بردن از فضاهای خالی این مجموعه هزینه زیادی ندارد.
استادیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری با دعوت از خیرین برای ساخت این نمازخانه در خوابگاه بهار دانشگاه حکیم سبزواری افزود: برای ساخت این مجموعه پیشقدم می‌شوم و از اموال شخصی، مبلغ 20 میلیون تومان اختصاص می‌دهم.
وی اضافه کرد: در این رابطه مجمع خیرین علمی و آموزشی سبزوار قول مساعد برای ساخت آن را دادند که امیدواریم به سرانجام برسد.

انتهای پیام