صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

گروه اقتصاد ــ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶ طرح تامین آب با حضور وزیر نیرو در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا میرزایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان امروز چهارشنبه، پنجم تیر در جمع خبرنگاران، گفت: طی امروز و فردا، پنجم و ششم تیر با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو 36 طرح در بخش صنعت و برق با اعتبار یک‌هزار و 158میلیارد تومان در لرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی افزود: از مجموع این طرح‌ها 26 طرح در حوزه آب‌رسانی با اعتبار 401 میلیارد تومان افتتاح و 10 طرح در بخش صنعت آب و برق با اعتبار 757 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا وارد فاز اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد: این طرح‌ها شامل افتتاح سد مخمل‌کوه خرم‌آباد با هدف تامین آب شرب پایدار، تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا، مجتمع‌های آب‌رسانی شرب روستایی و شهری، تصفیه‌خانه آب شرب شهری و جمع‌آوری تصفیه‌خانه فاضلاب است.
وی اضافه کرد: بازدید از سد آب‌سرده بروجرد، سد کمندان ازنا، سد معشوره، بازدید هوایی مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر و بازدید از مناطق خسارت‌دیده از سیل از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در سفر دو روزه به لرستان است.

انتهای پیام