صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۲۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

گروه فرهنگی ـ مدیر کل بنیاد شهید خوزستان جزئیات تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده خوزستانی را اعلام کرد.

عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اعلام کرد: پیرو تشکیل جلسه برگزاری مراسم دو شهید تازه تفحص شده در شب گذشته پنجم تیر در استانداری خوزستان، مقرر شد ساعت 19:45 امروز پنج شنبه 6 تیر پیکرهای مطهر شهید قاسم بلند از شهدای اهواز و شهید عبدالرضا حمودی از شهدای آبادان وارد اهواز شده و مراسم استقبال از این پیکرهای مطهر با حضور خانواده های شهدا در فرودگاه اهواز برگزار شود.

وی اظهار کرد: پس از آن پیکرها به حرم علی بن مهزیار اهوازی انتقال داده شده و در آنجا مراسم وداع با شهدا برگزار خواهد شد. پس از مراسم، پیکرهای مطهر به معراج شهدای اهواز انتقال داده خواهند شد.

فرجیان ادامه داد: در روز جمعه 7 تیر، این پیکرها به محل برگزاری نماز جمعه اهواز منتقل شده و حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیکر دو شهید والامقام نماز اقامه خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در روز شنبه 8 تیر مراسم تشییع این شهدا ساعت 8 در ستاد لشکر 92 زرهی اهواز در جوار شهدای گمنام این ستاد برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر شهید قاسم بلند جهت خاکسپاری به گلزار شهدای اهواز، قطعه سه منتقل می‌شود و پیکر شهید عبدالرضا حمودی به زادگاهش در آبادان انتقال می‌یابد.

انتهای پیام