صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۳۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بیان کرد: طرح نشاط معنوی از ۱۳ تیرماه در ۴ بقعه و یک مرکز تفریحی ملایر به اجرا درمی‌آید.

پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم این مجموعه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، اجرای طرح «نشاط معنوی» است.

وی با بیان اینکه این طرح در 4 بقعه و یک مرکز تفریحی اجرا خواهد شد، افزود: تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده سید علی حسین(ع) و آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) مجری طرح نشاط معنوی در شهرستان ملایر هستند.

جعفری با بیان اینکه این طرح از 13 تیرماه آغاز و تا 29 مردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: این طرح با حضور 5 مبلغ بومی و اعزامی از قم، در قالب برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، تفریحی، مهارتی و ورزشی ویژه رده‌های سنی مختلف است.

رئیس اداره اوقاف ملایر ابراز کرد: موقوفه سیف‌الدوله یکی از بزرگترین موقوفات ملایر است که در حوزه‌های مختلف دارو و درمان، اطعام‌دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند و سرمایه‌گذاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیات موقوفه بزرگ سیف‌الدوله کمک به بخش آموزش است، گفت: به زودی تعویض و بازسازی نمای دبیرستان نمونه سیفیه با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه از محل موقوفه سیف الدوله اطعام‌دهی 6 هزار نفر از نیازمندان شهرستان با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان انجام گرفت، گفت: این طرح همچنان در حال اجرا است به گونه‌ای که 350 نفر از نیازمندان شب‌های جمعه اطعام‌دهی می‌شوند.
انتهای پیام