صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۴۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

گروه اجتماعی ـ پایگاه جامع پشتیبانی غرب کشور هلال احمر برای نخستین‌بار در کشور و با هدف تامین هر چه بهتر امنیت مردم همدان و سایر استان‌های غربی، در همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان، گفت: ایجاد این پایگاه یکی از مطالبات مردم بود که هلال احمر همدان توانست این امتیاز مهم و اثر گذار در امنیت مردم را به دست بیاورد.
کارخانه‌ای افزود: همدان در مناطق شمال و جنوبی استان به ویژه در شهرستان های رزن و نهاوند با خطر زلزله مواجه است بنابراین ایجاد این پایگاه برای مردم استان یک فرصت استثنایی و یک ضرورت به نظر می رسید.
وی ادامه داد: از سوی دیگر خریداری و تامین مایحتاج این پایگاه برای همدان و ۹ استان دیگر باید از تولید کننده داخلی صورت گیرد که این امر سبب رونق تولید در همدان می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: ایجاد این پایگاه همچنین در ایجاد فرصت شغلی برای جواناناثر گذار است چرا که تامین نیروهای پایگاه فرصتی است که برای اشتغال مردم فراهم می شود.
کارخانه ای خواستار همکاری نهادهای مسئول برای ایجاد این پایگاه شد و گفت: پایگاه پشتبانی هلال احمر به عنوان یک مولفه مهم پدافند غیرعامل ضرورت همدان به عنوان استان معین غرب کشور است.
انتهای پیام