صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶

گروه سیاست و اقتصاد - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: علمی که نفع نداشته و تولید ثروت نکند، فایده‌ای نداشته و یک دانش‌آموخته دکترا اگر کارآفرین تربیت شده باشد، قادر خواهد بود تا محصولی را به خط تولید برساند و موجب شکوفایی در بخش صنعت می‌شود که همین امر نیز منجر به تولید ثروت ملی می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ظهر امروز، ۲۰ تیر ماه، در همایش طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار که در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید از حالت وارداتی خارج شده و به‌صورت مفید و موثر مورد استفاده قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اگر ارتباط صنعت و دانشگاه آن‌گونه‌که نیازمند و وابسته هم باشند شکل بگیرد، علمی که در دانشگاه تولید می‌شود، در صنعت به‌چشم خواهد آمد و قابل استفاده و بهره‌برداری خواهد شد.

قبادیان با تاکید بر اهمیت مفید بودن علم تولیدشده در دانشگاه ها تصریح کرد: علمی که نفع نداشته و تولید ثروت نکند، فایده‌ای نداشته و یک دانش‌آموخته دکترا اگر کارآفرین تربیت شده باشد، قادر خواهد بود تا محصولی را به خط تولید برساند و موجب شکوفایی در بخش صنعت می‌شود که همین امر نیز منجر به تولید ثروت ملی می‌شود.
انتهای پیام