صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

گروه اجتماعی ــ امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه دشمنان در صدد حذف حجاب در بانوان هستند،گفت: حذف حجاب بانوان به منزله شکست بنیان خانواده و عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی و آینده‌سازان کشور است.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار عصر روز گذشته، 20 تیر در مراسم تجمع مردمی حجاب و عفاف در میدان امام خمینی (ره) گرمسار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های متعددی را برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی وارد کرده‌اند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست سنگینی که در مرزهای ایران متحمل شدند متوجه شدند که مردم ما را نمی‌توانند به زانو در آورند لذا برای تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی کردند.

وی ادامه داد: تیر ضد فرهنگی دشمنان حجاب بانوان ایرانی را نشانه گرفته که در این راستا امروز بانوان مسلمان ایرانی همواره با حضور خود در صحنه‌های ملی و انقلابی حماسه آفرینی کردند و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان جهان اسلام زدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره در کمین هستند و از هر فرصتی برای تضعیف و تغییر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی استفاده می‌کنند اذعان کرد: دشمنان در صدد حذف حجاب در بانوان هستند زیرا حذف حجاب بانوان به منزله شکست بنیان خانواده و عدم تربیت صحیح سرمایه‌های انسانی و آینده‌سازان کشور است.

آرامی بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان به خصوص در حوزه حجاب و عفاف، تاکید کرد و افزود: حفظ حجاب بانوان در اسلام سفارش شده است و باید به این امر توجه ویژه شود.

اقدس فریدون، مدیر حوزه علمیه خواهران گرمسار نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه حجاب از بدو فرود آدم و هوا در زمین وجود داشته و مسئله حجاب در ذات و فطرت آدمی نهادینه‌شده یاداور شد: حجاب هرگز و در هیچ برهه‌ای از زمان به بشر تحمیل نشده  زیرا توجه به حجاب یعنی دوام زندگی و به‌تبع آن دوام جامعه را به همراه خواهد داشت.

فریدون متذکر شد: حجاب در ایران هرگز اجباری نیست و طرح این مسئله دسیسه‌ای از سوی دشمنان است، زیرا حجاب یک مسئله فطری است ولی در هر جامعه و نظامی قوانینی وجود دارد و با ورود هر شخص به جامعه مهم‌ترین لازمه آن رعایت قوانین آن جامعه است.

انتهای پیام