صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

گروه اجتماعی ــ با ایثار خانواده دانش‌آموز علی صفری و رضایت به اهدای اعضای وی، سه بیمار نیازمند پیوند، فرصتی دوباره برای زندگی یافتند.

به گزارش ایکنا از کردستان، با ایثار خانواده دانش‌آموز علی صفری و رضایت به اهدای اعضای وی، سه بیمار نیازمند پیوند، فرصتی دوباره برای زندگی یافتند.

زنده یاد علی صفری، دانش‌‌آموز پایه ششم دبستان پسرانه خلیج فارس شهرستان کامیاران که دچار مرگ مغزی شده بود؛ پس از تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان با ایثار خانواده آن مرحوم، اعضای وی به سه نفر از بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

اقدام ارزشمند این خانواده مصداق آیه 32 سوره مائده که می فرماید: « وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا؛ هر كس كسى را زنده بدارد چنان است كه گويى تمام مردم را زنده داشته است» بوده و این خانواده از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و با این اقدام موجبات حیات دوباره برای انسان‌های دیگر را فراهم کردند.

گفتنی است؛ اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، ضمن عرض تسلیت درگذشت این دانش‌آموز نوجوان به خانواده وی، به پاس این اقدام ارزشمند و خداپسندانه از خانواده بزرگوار صفری تشکر کرد.
انتهای پیام