صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۷۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
علیمحمدی عنوان کرد:

گروه اجتماعی - رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: تلاش داریم با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امنیت، نظم و آرامش را که مهمترین نیاز‌های ماموریت اربعین امسال است، برقرار کنیم.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، مهرداد علی‌محمدی، رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام امروز بیست و پنجم تیر ماه در دیدار با معاون عملیات سپاه امیر المومنین (ع) ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: سازمان بسیج و سپاه پاسداران همواره نسبت به نیروی انتظامی حمایت‌ها و کمک‌های قابل توجهی در تحقق امنیت داشته‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در ادامه با اشاره به نظم بخشی ترافیکی در سطح شهر مهران، تصریح کرد: در حوزه نظم و انضباط ترافیکی با تلاش های ارزنده ای که صورت گرفته امیدواریم امسال،تصادفات منجر به فوت و خسارتی روند رو به کاهشی داشته باشد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی جامعه، مدیون همکاری خوب پلیس و سازمان بسیج و سپاه است، تصریح کرد: با تدبیر و برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم تا امینت، نظم و آرامش را که مهمترین نیاز زائران عتبات عالیات است، در استان ایلام خصوصا شهر مهران برقرار کنیم.
علی محمدی در پایان گفت: برای ارتقاء امنیت شهروندان خصوصا زائران اربعین حسینی(ع) با تمامی امکانات و کارکنان پلیس تلاش می کنیم تا اقتدارنیروی انتظامی را حفظ  و تا جایی که توان داشته باشیم به شهروندان خدمت رسانی کنیم و در این ماموریت بزرگ نیازمند همکاری و همراهی مجموعه سپاه منطقه استان هستیم.
انتهای پیام