صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۸۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اعتبار برآورده شده برای تکمیل آسایشگاه جانبازان را 20 میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 26 تیرماه در بازدید از ساختمان در حال ساخت آسایشگاه جانبازان نخاعی، ضمن بررسی بخش‌های مختلف این پروژه با پیمانکار مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد و خواستار رعایت اصول کامل امنیتی و ساختاری مرکز توان‌بخشی جانبازان شد.

وی با اشاره به گذشت بیش از 30 سال از پایان جنگ تحمیلی اظهار کرد: جانبازان نخاعی سختی‌های زیادی را تاکنون متحمل شده‌اند و لازم است مرکز جدید، بهترین کیفیت را برای رفع نیازهای آنان داشته باشد.

ابراهیمی افزود: این طرح در زمینی به مساحت 600مترمربع در سه‌طبقه برای بهره‌برداری و استفاده جانبازان نخاعی استان در دست‌ساخت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد تأکید کرد: تلاش مجموعه استان اعم از استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان همیاری‌های شهرداری و بنیاد این است که ساختمان جدید آسایشگاه در یک دوره هشت‌ماهه آماده بهره‌برداری و در دهه مبارک فجر امسال افتتاح شود.

وی اعتبار برآورده شده برای این پروژه را 20میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام