صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۹۰۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: امسال ۸۴۲ نفر در اردو‌های جهادی مناطق محروم پلدشت شرکت خواهند کرد که شامل اقدامات عمرانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت، به‌سازی، زیباسازی، محرومیت‌زدایی، علمی و برداشت محصول است.

منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: اردوی جهادی در واقع حرکت دسته‌جمعی است که در آن افراد با توجه به موقعیت کاری یا علمی که در جامعه دارند یک سری برنامه، طی یک برنامه غالباً کوتاه‌مدت و البته بدون انگیزه مالی در مناطق محروم کشور به اجراء درمی‌آورند و همزمان با فصل تابستان عمده قسمت اردوهای جهادی پلدشت اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال ۸۴۲ نفر در اردوهای جهادی در مناطق محروم پلدشت شرکت خواهند کرد که شامل اقدامات عمرانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت، به‌سازی، زیباسازی، محرومیت‌زدایی، علمی و برداشت محصول است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: علاقه‌مندان به حضور در این اردو‌ها می‌توانند به نزدیکترین ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت بسیج مراجعه کرده و برای حضور در این اردو‌ها اعلام آمادگی کنند.

به گفته وی امیدواریم مردم از فرصت به‌دست آمده در راستای خودسازی فرهنگی بهره کامل را ببرند و بتوانند در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی که همانا حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه است، گام بردارند.
انتهای پیام