صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
در مرحله منطقه 2 کشور؛

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون کانون لرستان مدیر اجرایی مرحله‌ بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه‌ دو کشور شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا زمردیان، مدیراجرایی مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در حکمی محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان را به‌عنوان مدیر اجرایی منطقه دو کشور منصوب کرد.
وی در این حکم به توان و شایستگی مدیرکل کانون استان لرستان اشاره و اظهار امیدواری کرده است، با استعانت از خداوند منان، توجه به شرح وظایف مقرر در شیوه‌نامه، تعامل با دبیرخانه‌ مرکزی جشنواره و بهره‌مندی از توانمندی‌ها، بسترها و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی موجود دراستان‌ منتخب، مرحله منطقه‌ای جشنواره، هرچه شکوه‌مندتر برگزارشود.
یادآور می‌شود؛ فراخوان بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲۱ تیر منتشر شده است و مرحله پایانی آن پس‌از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذرماه سال‌جاری هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.
این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد وعلاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا هفدهم شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا دهم مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند، جهت ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir وارد شده و یا به مراکز کانون در سراسر استان لرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام