صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۰۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

گروه شهرستان‌ها ــ دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در مشهد برگزار می‌شود.

مهدی مرزبانی، دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن فرزندان کارکنان وزارت نیرو در خراسان‌رضوی، دوم مرداد ماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات قرآن با هدف تببن گام دوم انقلاب و ترویج اخلاق قرآنی در خانواده همکاران صنعت برق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله استانی مسابقات قرآن کارکنان وزارت نیرو از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با حضور زائر ترقی، مدیرعامل شرکت نیرو گاه‌های گازی خراسان و سخنرانی محمودی هاشمی، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مشهد در محل این اداره برگزار شد.

مزربانی بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآن در چهار رشته اصلی حفظ و قرائت کلام‌الله مجید، اذان، مفاهیم و آموزه‌های دینی و نماز در دو مقطع اول، ویژه فرزندان کلاس پنجم تا نهم و مقطع دوم، ویژه فرزندان کلاس دهم تا دوازدهم به تفکیک دختران و پسران برگزار شد.

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی افزود: این مسابقات قرآن در مرحله استانی بین نفرات ممتاز راه یافته از مرحله شرکتی از بین شرکت‌کنندگان فرزندان کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو از جمله شرکت‌های آب منطقه‌ای، شرکت‌های توزیع برق، شرکت برق منطقه‌ای و نیروگاه‌های تولید برق برگزار گردید. در این مرحله 95 نفر از نخبگان قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق خراسان رضوی حضور داشتند.

وی بیان کرد: در پایان مرحله استانی مسابقات قرآن سال جاری 16 نفر از فرزندان نخبه قرآنی استان‌های خراسان مشخص شدند که در مرحله کشوری این مسابقات که در شهریورماه در مشهد برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت. مسابقات قرآن سال گذشته برای پرسنل شرکت‌های تابعه وزارت نیرو برگزار شد، و برای فرزندان کارکنان صنعت برق این دوره از مسابقات قرآن هر دوسال یک بار برگزار می‌گردد.

انتهای پیام