صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۰۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت تهران‌ اظهار کرد: ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکای» مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این شعار باید در دفتر گینس ثبت شود؛ چرا که به یک شعار مقدس و بین‌المللی تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید‌احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران شنبه شب، پنجم مردادماه در گردهمایی بصیرت‌افزایی ییشکسوتان و کارکنان سپاه عاشورا در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) گفت: اگر امروز ایران اسلامی توانست آمریکا را با ساقط کردن پهبادش و انگلیس را با توقیف کشتی‌اش در سرتاسر جهان بی حیثیت کند به دلیل مقاومت در برابر ظالمان و اقتدا انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکای» مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این شعار باید در دفتر گینس ثبت شود؛ چرا که به یک شعار مقدس و بین‌المللی تبدیل شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به دیدگاه اسلام در ارتباط با جایگاه مجاهدان فی سبیل الله اشاره کرد و گفت: طبق روایات خداوند سه صدا را بیشتر دوست دارد، صدای قلم علماء، صدای چرخ نخریسی و صدای رژه مجاهدان راه حق. و اگر در نظام ما نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران از محبوبیت خاصی برخوردار است به این دلیل است که نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن نماد اقتدار جهان اسلام و تشیع است.

حجت‌الاسلام خاتمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به چند دلیل متمایز از دیگر نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران محبوب دل‌ها واقع شده است؛ چرا که مولود انقلاب و امید اسلام است و به همان میزان مایه ناامیدی دشمنان انقلاب است ثانیاً در تمامی عرصه‌ها و جبهه‌ها حضور چشمگیری دارد چه در دوران دفاع مقدس، چه در فرو نشاندن فتنه سال 78 و 88 و چه در کمک‌رسانی در حوادث طبیعی اخیر که دوشادوش نیروهای مسلح خوش درخشید.

امام جمعه موقت تهران خدایی بودن، نباختن روحیه، توانایی و توانمندی، شکست‌ناپذیری، مقاومت و نستوه بودن را پنج ویژگی نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تنها نسخه شفابخش در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره و برجامی که سرانجامی جز ذلت ندارد.

انتهای پیام