صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی اروميه به کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد این شهر اشاره کرد و گفت: کمپ‌های ارومیه ظرفیت پذیرش معتادان را ندارند و بیشتر سارقان که جزو معتادان هستند، رها شده‌اند که باید ظرفیت این کمپ‌ها افزایش پیدا کند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، کریم اکبری، فرمانده انتظامی اروميه، صبح امروز، ۸ مردادماه در جلسه شورای اداری ارومیه، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های چالش‌برانگیز در استان و ارومیه، جرائم سرقت بوده که تا سال ۹۷ سیر صعودی داشت و با اقدامات انجام شده، اکنون شاهد مهار و کنترل سرقت در سطح ارومیه هستیم.

وی ادامه داد: در فروردین ماه امسال میزان سرقت ۴۸ درصد بود که اکنون به ۱۹ درصد کاهش یافته است.

اکبری به کشف سرقت‌های مهم اشاره کرد و افزود: امسال ۵۳ درصد سرقت‌های مهم کشف گردیده و ۴۸ درصد سرقت‌های خرد نیز کشف شده و سرقت احشام ۲۴ درصد کاهش و سرقت از اماکن خصوصی و خالی از سکنه افزایش ۲۴ درصدی داشته و کشف سرقت‌های مهم در ارومیه ۷۴ درصد افزایش دارد و کشف سرقت‌های خرد با افزایش ۸۵ درصدی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: وقوع جرائم خشن در ارومیه در مقایسه با چهار ماهه سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش یافته است و امسال سرقت به عنف کاهش ۱۶ درصدی داشته و راهزنی و گروگان‌گیری نیز به صفر رسیده است.

وی به کمبود ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ارومیه اشاره کرد و یادآور شد: کمپ‌های ارومیه ظرفیت پذیرش معتادان را ندارند و بیشر سارقان که جزو معتادان هستند، رها شده‌اند که باید ظرفیت این کمپ‌ها افزایش پیدا کند.

فرمانده انتظامی ارومیه خاطرنشان کرد: ۶۹ درصد سرقت‌ها مرتبط با معتادان و سارقان باسابقه است و ۶۱ درصد سارقان شهرستان ارومیه نیز بیکار بوده و امسال کشف مواد مخدر در ارومیه ۹۲ درصد افزایش داشته و مشروبات الکلی خارجی ۱۵ درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام