صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۲۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
از سوی جهاددانشگاهی؛

گروه اجتماعی ــ رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی البرز از ثبت نام چهار هزار و ۴۱۵ نفر در آزمون استخدامی آتش نشانی در این استان خبر داد و گفت: این آزمون ۱۸ مرداد ماه توسط جهاددانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

احمدرضا فیروزی، رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی 18 مرداد ماه 1398 همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام در این آزمون از 12 الی 19 تیرماه انجام پذیرفت.
وی افزود: چهار هزار و 415 نفر در استان البرز در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای دو شغل آتش نشان و راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین با هم به رقابت می‌پردازند.
فیروزی گفت: داوطلبان شرکت در این آزمون از روز دوشنبه 14 مرداد ماه می‌توانند کارت شرکت در آزمون را از طریق سایت www.hrtc.ir مرکز آزمون جهاددانشگاهی دریافت کنند.
این مسئول با بیان اینکه از روز سه شنبه 15 مردادماه باجه‌های رفع نقص کارت در استان فعال خواهند بود، افزود: سهمیه استان البرز برای پذیرش در این آزمون استخدامی 180 نفر است که از این تعداد 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر هم در پست راننده آتش‌نشان استخدام می‌شوند.
سرپرست جهاددانشگاهی البرز تصریح کرد: پس از آزمون کتبی اسامی سه برابر ظرفیت قبول‌شدگان به ترتیب اولویت یعنی 540 نفر برای انجام آزمون عملی معرفی خواهند شد.
فیروزی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از آخرین اطلاعیه‌های برگزاری آزمون آتش نشانی به سایت مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام