صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۳۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه گفت: راه‌اندازی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه یکی از اقدامات تحسین‌برانگیز در راستای تسریع در روند رسیدگی به نیاز مردم است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسماعیلی رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه، امروز 15 مردادماه در جلسه شورای اجرایی ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان با اشاره به برگزاری میز خدمت در حاشیه مراسم عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: راه‌اندازی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه یکی از اقدامات تحسین‌برانگیز در راستای تسریع در روند رسیدگی به نیاز مردم است.
وی افزود: همه مسئولان موظف‌اند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم ،تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته‌ها و نیازهای شهروندان به‌کارگیرند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسماعیلی افزود: به دستور حضرت حجت‌الاسلام شعبانی این اقدام باهدف تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به پرسش‌های آنان در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام شد و بسیاری از مسائل و مشکلات مراجعان حل‌وفصل و برخی از مواردی که نیاز به بررسی و کار کارشناسی داشت ظرف مدتی پاسخ داده شد.
وی افزود: در هر هفته طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته 3 اداره جهت ارائه خدمات میز خدمت در محل نماز جمعه حضور به هم می‌رسانند که در هر هفته در کنار میز خدمت ادارات ستاد نماز جمعه هم میز خدمت را جهت رسیدگی به نیاز مراجعات دایر می‌کند.
وی افزود: در نماز جمعه هفته گذشته از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت گاز، و شهرداری منطقه 4 دعوت به عمل آمد و در هفته آتی نیز شاهد میز خدمت اداره کل زندان‌ها، اداره کل راه و شهرسازی ، اداره کل ثبت‌احوال خواهیم بود که از ساعت 11 صبح تا 13 آماده پاسخگویی به مراجعات هستند.
رئیس ستاد نماز جمعه همدان با ارزیابی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ 11 مردادماه افزود: فعاليت واحد نونهالان، فعاليت رایگان مهدكودك، جمع آوری کمک‌های نقدی جهت جبهه مقاومت و سیل‌زدگان کشور توسط جبهه مقاومت اسلامی، فعالیت پایگاه بسیج برادران شهید حجت‌الاسلام مدنی(ره) از برنامه‌های حاشیه این مراسم بود.
اسماعیلی افزود: خطیب مراسم عبادی سیاسی جمعه مورخ 18 مردادماه حجت‌الاسلام شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان و مهدی دهقان نیری مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان هستند.
وی افزود: در نماز جمعه هفته گذشته مجموع 9 هزار نفر نمازگزار خانم و آقا حضور داشتند و تعداد 155 نفر خادم نماز جمعه میزبان این عزیزان بودند.
انتهای پیام