صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۳۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
از سوی دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی؛

گروه اجتماعی ــ مراسم عزاداری سالروز شهادت امام باقر(ع) در مکه مکرمه با حضور هزار نفر از حجاج بیت‌الله‌الحرام توسط دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی در سالن اجتماعات هتل دیارالجعفریه خیابان عزیزیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، همانند سال‌های گذشته مراسم عزاداری سالروز شهادت امام باقر(ع) در مکه مکرمه با حضور قریب به هزار نفر از حجاج بیت‌الله‌ الحرام از کشورهای مختلف مانند عراق، لبنان، بحرین ، افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان و خصوصاً حجاج ایرانی اعم از زن و مرد به همراه روحانیون و علماء در عصر روز پنج‌شنبه، 7 ذی‌الحجه توسط دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی در سالن اجتماعات هتل دیارالجعفریه خیابان عزیزیه برگزار شد.

این مراسم از 27 سال پیش حسب‌الامر مرجع فقید جهان تشیع آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی(ره) آغاز شده و هر ساله با شکوه وعظمت و استقبال بیشتر ارادتمندان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت روبرو شده‌است.

مراسم امسال که با حضور آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی برگزار شد، پس از نوحه‌سرایی و سینه‌زنی ، حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل کدکنی از وعاظ مشهور مشهد مقدس به ابعاد شخصیتی و الگویی امام باقر(ع) به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام