صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۳۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان از برگزاری مرحله نخست مسابقه «پای نجوای نیلوفران» خبر داد و گفت: حداکثر زمان ارسال آثار به این مسابقه ‌۳۱ شهریورماه ‌است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدغلامرضا امیری، رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان امروز،‌ 19 مردادماه در جمع خبرنگاران،‌ از برگزاری مرحله نخست مسابقه «پای نجوای نیلوفران» خبر داد و اظهار کرد: ستاد کنگره شهدای گیلان از همه علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه ایثار و شهادت دعوت می‌کند تا با ثبت و ضبط خاطرات والدین معظم شهدا به وسیله گوشی تلفن همراه در مسابقه «پای نجوای نیلوفران» شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری مسابقه مذکور را قرابت بیشتر آحاد مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان با خانواده‌های معظم شهدا برشمرد و بیان کرد: ضمن اینکه تکریم و بازدید از خانواده‌های شهدا در این طرح تعریف شده است، آرشیو کاملی از خاطرات مادران شهدا به دست خواهد آمد که بسیار ارزشمند خواهد بود و مرجع خلق آثار هنری پس از این قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به اینکه مصاحبه‌ها باید به وسیله موبایل با فرمت اچ.دی و با کیفیت صدای مطلوب و کادر افقی تهیه شود، افزود: زبان مصاحبه باید تا حد امکان فارسی و یا با گویش محلی باشد و سؤالات مصاحبه درباره تولد، زندگی، نحوه شهادت و توصیه خانواده‌های شهدا به مردم و مسئولان مطرح شود.

امیری حداکثر زمان ارسال آثار به مسابقه «پای نجوای نیلوفران» را 31 شهریورماه امسال دانست و گفت: بعد از بررسی آثار توسط هیئت داوران طی مراسمی با حضور فرماندهان و مسئولان استان به 10 اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام